Daniel García Peris – Bloc

daniel-garcia-peris.jpg
Via Entre Silencis, llegeixo la següent noticia:”El grup de Facebook que demana la traducció al català, ja te més de 1.000 adhesions”.
Per a mi, el Daniel García Peris i el seu Bloc, queden totalment retratats amb una cita d’Edison.

“Aquellos que dicen que es imposible no deberían molestar ni interrumpir a los que lo están haciendo”.

Sembla mentida, però no fa gaire que el conec. Vaig arribar al bloc buscant info sobre l’Enciclopèdia punt cat al Google. Mentre llegia el seu article sobre aquest tema, em va cridar l’atenció una paraula que vaig veure de reüll “Penedesfera”.

Llegint-lo, et fa venir al cap aquella visió romanticona d’una persona que lluita per canviar el món. Ell et demostra que pot ser canviar tot el món, no. Però que es pot començar per l’espai més immediat, sense necessitat d’actituds bel·ligerants o d’acabar sent un màrtir de la causa. Fins i tot des de casa, amb una bona organització del temps i dels recursos, unes metes raonables i una mica de compromís i de fe en el que fas. Es molt motivador. Si. Ho és.

Anuncis
Arxivat a Blocs. 18 Comments »

18 Respostes to “Daniel García Peris – Bloc”

  1. Miquel Serrabassa Says:

    Ei, aquest disseny nou m’agrada. Molt net. No criticaré l’anterior, però m’agrada més, navegant a 1290×1024, veure que no està tot tant atapeït. No ho aplico al meu blog, perquè hi ha massa coses per posar a portada i no hi caben 😉

  2. Daniel García Peris Says:

    Hola Siono,

    Gràcies per parlar del meu bloc.

    Primer per la positivitat que se’n desprèn i segon perquè només els altres poden dir quina és la visió que projectes. Si és la mateixa que tu comentes em dono per recompensat.

    Salutacions,

    Daniel García Peris

  3. siono Says:

    Hola Daniel,

    Celebro que t’hagi agradat. Que sàpigues que el Siono ha estat definit com a “BlogoMonegal” (jo també crec que les apreciacions dels altres son importants) i que no tothom en surt content de la seva aparició. De tota manera si no fos així, no es diria Si-o-No, es diria “El Bloc Pilota” o “Llepant-ho Tot”… o no se.

    MOLTES FELICITATS i et desitjo sort en tots els projectes que estàs duent a terme.

  4. siono Says:

    Doncs, no se Miquel, no m’acaba de fer el pes. És molt… molt… Microsoft, no et sembla?

    Per cert, com vas conèixer tu el bloc d’en Daniel Garcia?

  5. Eduard Says:

    Hola noia,

    Donç a mi si que m’agrada el disseny, (sempre tinc predilecció per l’estil minimalista per aixó faig servir la plantilla que faig servir).

    La teva tasca, tal i com et diu l’amic Daniel, no te l’agrairem mai prou, ja que una cosa és com un creu que és o com és el missatge que projecta i l’altra, la visió de qui et mira o et llegeix i per tant una referència per a millorar.

    Molt bona feina de veritat,

    Salut i €

  6. trina Says:

    Siono,

    ara t’he trobat jo…interessant..molt interessant el que fas….miraré més…
    salut i blocs!

  7. siono Says:

    Això no és una tasca. És una emprenyadora habilitat innata. Sóc una cap quadrada. Sé perfectament el que m’agrada i el que no, el que vull i el que no i dir el per què no em suposa cap mena d’esforç. Si això li sumes una falta sentit del ridícul a nivells preocupants…. tot encaixa, oi?

    Ara bé. Jo sóc només un punt de vista. Una molt petita referència. I os recordo que és impossible tenir content a tothom.

  8. siono Says:

    Hola Trina, Molt benvinguda al Siono.

    Doncs ha estat una sorpresa molt agradable re-trobar-te aquest matí (heu de saber que vaig perdre la Trina fa uns mesos). Recordava que el títol del bloc em sonava a platja, però com que la vaig rebatejar com a “Tina Millán”, doncs l’hi vaig perdre la pista al Blogspot i avui, per un comentari al Bloc de l’Eduard, l’he reconeguda. El millor de tot és que l’article de l’Eduard comença amb aquestes paraules… “La Trina Milàn, (en negreta!!!) impulsora juntament a l’Eduard Batlle d’aquesta bona iniciativa dels Premis Blocs Catalunya, em va enviar ahir per correu…”

    Si no arriba a fer el comentari d’avui, ni la veig… com puc ser tan soca?…

  9. Miquel Serrabassa Says:

    He,

    en Daniel em va convidar temps enrere a Facebook. De fet, va convidar l’usuari que havia creat de Nació Digital, i que utilitzo només de tant en tant a títol simbòlic (perquè el que realment faig servir sempre és el meu :-D). A partir d’aqui el vaig trobar pel Twitter, i l’he anat seguint 😀

  10. siono Says:

    Fa temps que no entro al Nació Digital, ni tan sols al fòrum… ves a saber si t’he llegit allà algun cop…

    O estic paranoica o és que la net es replega cada cop més… ¬¬

  11. jaumeduran Says:

    Amb el nou look tens un aire com més “professional”. Enhorabona per l’activitat intensa que tens aquí a casa teva.

  12. siono Says:

    Hola Jaume!

    Si, m’estic divertint força. Ei, per cert, em va encantar la nena del bloc.

    Ostres! Una nena! com en Rajoy!…

    És broma. Res a veure, evidentment. El que volia dir és que sóc “Bona” “Nena” i et segueixo fidelment .

  13. Alegria De La Huerta Says:

    Doncs a mi no m’agrada, potser és que encara no m’he pogut recuperar del xoc que he tingut aquest migdia en veure’l. T’identifico amb colors més foscos i això ho trobo massa pastelós. Bé, és que no m’acaba de fer el pes la capçalera ni els botons de les llistes d’enllaços… però com és casa teva… has de pintar-la del color amb el que estiguis més a gust, que et doni més bones vibracions… tot i això, seguiré entrant!

  14. siono Says:

    Ja ho he dit jo que era massa “Microsoft”… a tu no et podia agradar de cap manera.

    Vull un tres columnes amb text central. Encara hi haig de jugar una mica a veure que en faig.

    Si no hi entres, saps que t’aniré a buscar jo, així que…
    No em preocupa. 😀

  15. trina Says:

    Siono,
    El millor del 2.0 és trobar gent…i aquesta cerca que tots fem és el que li dona sentit a la creació en la xarxa..no és la xarxa l’important, és la gent que hi ha a la xarxa el que importa..
    encantada de trobar-te..et seguiré i t’he incorporat al meu blogroll…salut

  16. jaumeduran Says:

    Siono, doncs és el que vull sentir, que em segueixes llegint.
    Ens veiem (ens llegim, vaja…)

  17. siono Says:

    Hola Trina,

    Tinc la impressió que les eines actuals a la 2.0, no afavoreixen la trobada entre persones (individus), però si la trobada de grups, (de gent), desde la seva mateixa formació a la mateixa xarxa. La cooperativitat, l’intercanvi… Penso que contra més “despersonalitzat” (em refereixo a cedir el protagonisme a les causes i no als personatges), més efectiu. Contra més visió de conjunt, més força.
    Si a mi em diuen: “fulanet de tal ha engegat un bloc on demana que…” segurament diré ¿qui?
    Però si em diuen “S’ha creat un grup a Facebook que demana la traducció al català i els de la catosfera s’hi estan apuntant”… diré “vaig a veure-ho”. Després, en algún moment hi trobaré al Daniel, és clar, i pensaré d’ell exactament el que he escrit, però el ganxo ha estat la xarxa i no ell. Si demà tu i jo desapareixem, la xarxa seguirà endavant, per això penso que la xarxa és l’important… (bé lo teu seria una autèntica putada per lo dels premis… però m’entens, oi? ) 😉

  18. siono Says:

    Per cert, Trina,
    Tú t’ho has buscat. Ets la propera víctima del Sionó.


Deixa un comentari

