Intenta

 

intenta.jpg

 

_ Vull posar una galeria de fotos a la página, em pots ajudar? (em va dir)
_ D’aquestes en JavaScript?
_ Psi, suposo. No se. És que això del Flickr ho tinc molt vist.
_ Val. Demà et passo un parell d’enllaços per mail. (Oi que quedo genial quan dic aquestes coses??)

Per això avui necessitaba una cosa práctica,sencilleta, de les que no marejen, de les que ensenyen rápid, sense dur-te a perdre’t en un bosc desordenat e infinit d’articles i recurssos i blocs i webs i fòrums i manuals i links de descàrrega, massa vells, massa complicats, massa generals, massa concrets, massa “massa”…

I al meu Homepage Startup, tan sols hi he entrat, he vist clara la solució.

“Hola M,

AQUÍ i AQUÍ tens el que et vaig prometre. I per si necessites res més, aprén aquesta adreça:
www.webintenta.com

Avisa’m quan hagis enllestit la galeria.

Petons,

S.”

Tota orgullosa, m’he queda’t pensant en la bona idea que he tingut. Diria que fa segles que coneix-ho aquest weblog (els seus arxius daten del 2004) i deu ser per influència d’escriure al Sionó que m’he adonat que no sabia a qui se’n deu. El seu editor respon els comentaris sota el nick de “Intenta” (tan original, com una que jo se. El nom del bloc i el propi, tots plegats al mateix preu) He fet memòria i crec que no hi he postejat mai per lo que m’ha fet una mica de vergonya no haver-hi escrit donant les gràcies, amb la de cops que m’ha estat útil…

Hi ha dos Categories d’aquest bloc que no visito gaire be mai: “Ocio” i “Anotaciones” i ha estat en aquesta última a on hi he trobat la resposta. “Francisco López, creador de Intenta” per una entrevista que van publicar al Leandono’s Blog.

En aquesta entrevista, una pretensió prometedora:

“En el 2008 me gustaría meterme con cosas como Actionscript 3, CodeIgniter, Zbrush, Painter y el mundo de los emprendedores en general. “

Espero que pugui ser i que tinguem Intenta per molts anys més.

Per cert, Moltes Gràcies Francisco!.

Anuncis

Deixa un comentari

