Reprenent l’activitat

 

pepper.gif

Avui ha estat un dia intens. Ara que he pogut tornar a connectar-me i llegir blocs amb tranquil·litat he hagut de posar-me al dia a cuita corrents i he de dir que he trobat la “blogosfera – catosfera – weblogsfera” en bones condicions.

He començat per l’Alegria de la Huerta (evidentment!) i en Jaume Duran que m’ha donat la benvinguda sense saber-ho amb un text preciós que ha titulat “Riu amb mi”. He deixat els seus blocs fent clics desesperats per què ja se que m’hi enganxo amb una facilitat pasmosa i em quedava per veure força cosa.

Per el que sembla al Suripanta y Noctívaga han perdut un apèndix però segueixen tenint el més important, bons textos i també a la Sokolina (a la que l’hi desitjo sort amb el seu Fòrum). A més, l’estada a quiròfan em sembla a mi que l’hi ha sentat bé perquè fa molt bona cara i llueix nou look.

Els nois de l’Ull de Poll s’afermen al seu weblog i és agradable veure que no perden ni l’encant, ni la força, ni les bones maneres.

Tinc una “blogoteca” personal a part dels blocs que anomeno al blogroll i que considero d’obligada lectura. Havia pensat reprendre l’edició del Sionó amb una aposta segura. El Genbeta per exemple, un bloc amb solera… i ves per on. Després de gairebé tres anys llegint-lo i tenint-lo als preferits de no se ja ni quants navegadors, avui me’n adono de que l’article que llegia el firmava un tal Alexliam.El recordeu? Jo el vaig conèixer via Basura Blog i resulta que duia temps tenint-lo davant dels nassos… en fi. Hi ha cops que la xarxa em sembla estreta, realment, un mocador.

Gràcies a tots els que han deixat respostes i m’han escrit durant aquests mesos una mica bojos d’absència.

Anuncis

5 Respostes to “Reprenent l’activitat”

  1. Alegria De La Huerta Says:

    Benvinguda!!! i veig que has fet una bona repassada als blocs veïns. A veure a partir d’ara quins ens descobreixes o veiem quina direcció pren aquest bloc 😉

  2. poper Says:

    Celebrem el teu retorn, et trobàvem a faltar!

  3. jaumeduran Says:

    Siono, només dir-te que se t’ha trobat molt a faltar. Sembla mentida que a través d’aquestes maquinotes fredes puguin circular corrents d’afecte i simpatia tan grans. Celebro que t’hagi agradat el meu text.
    Ara sí, ens seguim veient.

  4. siono Says:

    Sempre tard …
    Moltes Gràcies per la benvinguda!

    Als que m’escribiu al mail, també gràcies, però ¿qué tal si deixeu els comentaris al bloc? Que per això el tinc!!

  5. Retomando la actividad. « Siono Says:

    […] Retomando la actividad. Febrero 22, 2008 Guardado en: Personal — siono @ 3:42 pm Ver entrada original y comentarios.  […]


Deixa un comentari

