L’ull de poll

ull-de-poll.jpg

A mi em va passar que un dia vaig començar a llegir el bloc d’aquests nois però sense enganxar-m’hi gaire perquè jo em dedico més als blocs d’estar per casa, ja sabeu. Com els nostres…

Ja es veia a venir que aquests de l’ull de poll volien créixer. Feien servir certes “tècniques” … els trobava per tot arreu i vaig pensar que era fruit d’una campanya de posicionament, però d’aquelles lícites. En fi, que si que els llegia perque són bons, però … pssseee.

Fins que va arribar “el dia del Menéame”. Un dia molt tens a la Catosfera…

Aquell dia, amb el Poper,

1.-em vaig informar del que passava,

2.-ho vaig poder comprovar,

3.- em vaig indignar,

4.- vaig trobar-hi la solució. La tafanera.

5.- i en tot el procés, em van deixar dir tot el que vaig voler….

Llavors, em pregunto: Com a usuària de la xarxa, l’hi puc demanar més a un bloc? Difícilment. Per això os parlo de l’ull de poll avui i de com es va convertir en un dels meus blocs predilectes.

Els hi desitjo molta sort ara que s’han convertit en un ferm weblog, passant del wordpress a L’ull de poll.cat

… Ja os ho deia jo, si es que es veia a venir…

😉

Anuncis
Arxivat a Blocs. 3 Comments »

3 Respostes to “L’ull de poll”

  1. poper Says:

    Gràcies pel teu article siono, és gratificant que una idea que vam començar l’11 de setembre a la sobretaula d’un dinar i que no pretén res mes que escriure, el que volem, el que sentim i el que ens dona la gana, tingui gent que ho llegeixi, aquesta es la única i més gran recompensa. Gràcies a tots, i si voleu escriure a l’ull de poll, ja ho sabeu, només cal dir-ho. Salut!!!

  2. poper Says:

    Hola siono, unqueopina ens ha enviat en un comentari on ens informa que han publicat a portada una notícia en català al meneme, com que vas comentar en el seu dia, et pot interessar.

    http://ulldepoll.cat/?p=242

    Salut!!

  3. Siono Says:

    […] imposada, el Sionó no enllaça al Menéame però si a la Tafanera. Més informació del perquè, Aquí). Al bloc del Menéame (ara si haig d’enllaçar, ho enteneu, oi?) hi trobareu els detalls i […]


Deixa un comentari

