De pedra.

 

nihil-obstat.jpg

Vía Nihil Obstat, llegeixo aquesta noticia sobre els blocaires italians titulada : Un “comissari” controlarà els bloggers italians.  I enllaça amb la informació sobre el projecte de llei en el que es sustenta…

Anuncis
Arxivat a Blocs. 7 Comments »

7 Respostes to “De pedra.”

  1. david Says:

    Fi a la llibertat d’expresió? Carai.

    Jo el que em pregunto, com s’ho farà aquestos suposats periodistes per controlar tots els blogs italians de la web

    Sembla que als bloquaires els faran passar cobrar per publica, i a això li diuen ara impostos. Ostres!

    Petons maca

  2. Alegria De La Huerta Says:

    No és per res, però hi ha algun periodista que necessitaria també una mainadera professional que li digués com escriure i què no escriure.

  3. david Says:

    Tens raó Alegria, a més probablement si del que es tracta es de controlar el contingut dels bloquaires, no sigui una feina dels periodistes.

    Tot aquest tema ho trobo un sense sentit tot plegat.

    Per cert Siono, es que no llegeixes els emails? 🙂

  4. siono Says:

    Doncs no.
    Hi ha res que valgui la pena? Últimament, les coses importants m’arriben per telèfon…
    Ja vaig, ja vaig…

  5. david Says:

    uhmmmm… pos vale.
    jo em torno a la meva closca,
    pica quan vulguis que tregui el capet de nou.

    per cert, felicitats pel teu pr4 del blog 😛

  6. siono Says:

    Això vol dir que tinc més que Youtube, que te un pr3
    :p
    ja t’he respost al mail…

  7. david Says:

    però lo de youtube es momentani, encara no s’ha actualitzat el pr en algunes les webs. Logicament, amb pr3 no es quedara.

    i jo al teu…


Deixa un comentari

