Tengo que aguantar esto?

 

tengoqueaguantaresto.jpg

 

Últimament, contra més converses tinc al respecte de la decadència i la saturació del fenomen blocaire, més a favor estic de que tothom tingui un bloc. Jo es que en donaria la inscripció directament amb la partida de naixement.

“Tengo que aguantar esto?” No es un bloc extraordinari, excepte per el seu post “Como bañar a un gato” i es que la cara del gat… Deu meu senyor! No té desperdici.

Segons diuen, és el bloc de 7 persones que el fan servir per a la seva diversió. I a mi em sembla genial que ho facin. Que els blocs no son per això? I per què no??!!

 

 

Anuncis
Arxivat a Blocs. 6 Comments »

6 Respostes to “Tengo que aguantar esto?”

  1. Alegria De La Huerta Says:

    Només per curiositat m’he ficat per a mirar el post del rentat exprés de gat. Joder qué bo! La meva pregunta és si les fotografies estan retocades perquè els ulls del gat em semblen especialment grans, no creus?

  2. siono Says:

    Jo també ho vaig pensar i m’hi vaig fixar … juraria que no estan retocats.
    😉

  3. chiquito Says:

    A mi en sembla que no has vist el bé el bloc, a part del post del gat, tens d’altres molt interessants com el de Tunea tu perro, Montarselo en el coche . etc…
    És molt divertit i sempre faig un cop d’ull i em quedo una estona .

  4. siono Says:

    HOLA CHIQUITO. (Benvingut, Gràcies per comentar)

    Deixo enllaç als dos posts que comentes. Es cert que són divertits.

    Tunea a tu perro!

    Montártelo en un coche

    La meva opinió és que la resta, al ser gaire be tot Youtube, no és massa original. Sembla gent molt divertida, potser amb més coses de la seva pròpia collita farien un gran bloc, encara que penso que si ho passen bé amb el que fan, per a què canviar?.

    El bloc és una selecció de coses divertides i si tu coincideixes amb les seves preferències en quant a humor, tots contents.

    😉

  5. siono Says:

    Per cert, Chiquito, tu sabries dir-nos si els ulls del gat han passat per el photoshop?

    😀

  6. Tengo que aguantar esto? « Siono Says:

    […] Ver entrada original y comentarios.  […]


Deixa un comentari

