L’Independentiste respon …

Ufff, s’ho ha pres fatal, fatal ….

L’independentiste mal parlat al que l’hi vaig dedicar el post anterior… doncs … res de nou, segueix igual. Ha escrit una resposta al seu bloc. Aqui os la deixo.

“Què guay, què guay, parlen de mi en un blog!

Com a bon empordanès, m’és igual si parlen bé o malament de mi, la qüestió és que en parlin. En aquest blog m’intenten definir amb un marge d’error típic del retardat mental que no és intel·ligent però s’ho creu. Sempre la caguen… M’agrada que diguin que sóc el típic independentista, quan és per tothom sabut que de típic independentista en tinc molt i molt poc. El típic independentista estereotípic acostuma a ser un maulet o independentista d’esquerra, dels de la falç i el martell. Jo sóc d’ultra-dreta liberal, per dir-ho clar, de tots és sabut i en llegint el meu blog ho podeu ben veure: de fet, si mireu a la dreta hi dic ben clar que sóc anarco-capitalista. O sigui, que al meu costat en Bush és comunista, per entendre’ns. Però bé, si l’autor del blog sionobarcelona creu la majoria d’independentistes són com jo, qu’em digui a qui voten, perquè que jo sàpigui no existeix a dia d’avui cap partit anarco-capitalista independentista, ni encara menys un partit independentista de dretes!

El pavo en qüestió comença a delirar i acaba dient que la vida em posarà en el meu lloc, havent de pagar hipoteca a Caja Madrid amb una feina estable a Telefónica de España. Com que ja tinc casa pròpia (i sense hipoteca), suposo que es deu referir a la hipoteca del iot o del Ferrari… I bé, no m’importaria tenir una feina estable com a alt directiu a Telefónica de España. No tinc cap prejudici en la qüestió de treballar a l’estranger. Li recordo a l’autor del blog que sóc anarco-capitalista. Ultralliberal. Digui-ho com vulgui.

I no, no insulto. Defineixo. Vistes les dades (diu que no incloc fonts… cosa que és fals, perquè dic noms i cognoms dels autors dels estudis als que em refereixo, que són fàcils de trobar a internet) s’ha de ser molt imbècil per estar en contra de la independència de Catalunya. Només hi ha dos tipus de persones que rebutjarien guanyar més diners de manera legítima: un imbècil i un multi-milionari… I és obvi que no em refereixo als multi-milionaris quan parlo dels imbècils.

I pel que fa a “la imatge que arrosseguem els catalans”… això és l’expressió d’un cretí enèrgic a qui, no només li roben diners en forma de dèficit fiscal, sinó que a sobre critica a qui s’encara al lladre. Perdoni, però vostè, senyor blocaire, és un retardat mental. A mi me la repica tres pobles el que pensin els espanyols de mi, sobretot després de robar a Catalunya 19.200.000.000 d’Euros anuals. Des de quan és la víctima qui s’ha d’avergonyir? No és el lladre qui hauria de preocupar-se per la seva imatge? Però bé, dóna-li internet a un inepte perquè escrigui un blog i acabarà dient mamonades com aquestes.”

Com que sempre m’esborren les respostes i acava semblant que no contesto, avui m’he copiat la resposta que l’hi he donat:

“Hola, he tornat a entrar al teu bloc buscant el teu mail perquè tinc per costum avisar a la gent quan parlo d’algú, però he arribat tard.

No he acabat de llegir el teu comentari, ho faré així que pugui, però ja de bones a primeres, has mal-interpretat una cosa que he dit.

“I si no acaba venent-se l’ànima com milers d’altres per una hipoteca a Caja Madrid i una feina estable a Telefónica de España i segueix defenent amb tanta passió la terra, llavors, és molt possible que estiguem davant d’un super-home de senyera al pit.”

Torna-ho a llegir, si vols. Jo no dic que definitivament et venguis l’ànima, dic que SI NO HO FAS i madures una mica i segueixes “defenent amb tanta passió la terra”… és possible que acabis sent un tipus com el de la capçalera del teu bloc. Un “super-home”. Ho captes? Al final et llençava una floreta però devies estar tan cabrejat que ni l’has vista.

No sempre cites les fonts. Repassa els teus posts. I no dic que menteixis, dic que has de ser responsable del que dius si vols donar informació.

Un altre cosa que no has entès és que el típic independentista al que em refereixo (tan se val l’orientació), és groller i mal parlat. Exactament COM TU. I una surt de casa sovint i te que raonar certes coses amb gent a la que no arriba la informació que tenim a Catalunya, però aquesta gent te al cap la imatge de nanos com tu amb els que no es pot parlar de res. Ens prenen per histèrics. I no m’estranya.

Crec que a mi també m’insultes, no? Be, llavors, seràs molt patriota però al final em dones la raó. Ets un marrec mal educat i no és precisament un favor que gent tan vulgar com tu defengui públicament certes idees, ni te cap merit convèncer gent que ja pensa el mateix que tu …

Per cert, directiu?, tu? a Telefònica? jajaja. Jo he dit feina estable, home… però segueix somiant… és molt sa.

Per cert, com que veig que t’has ofès, si vols DIALOGAR, et contesto. Però t’aviso que no tracto amb histériques. “

Anuncis
Arxivat a Blocs. 21 Comments »

21 Respostes to “L’Independentiste respon …”

  1. david Says:

    Siono, a mi es que desde un principi aquest tipus d’individus no em diuen rés, son tant previsibles i tenen tant poques idees al cap que m’aburreixen… tots els fanàtics son iguals, encara que cambin de xaqueta, que et diguin que son de dretes o d’esquerres no varia rés: la etiqueta que els identifica es la del totalitaritarisme (aquest si no ho va ja demostrar prou al seu bloc dedicant insults cap els que no pensen com ell, o ha acabat de arrodonir borrant-te el comentari al seu bloc, probablement també perquè el veig incapaç de fer-te’n una rèplica intel.ligent)

    Com diu aquest tipus, encara li has fet un favor parlant d’ell…. no crec que tinguis cap possibilitat reial de diàleg amb ell, però fas bé, al menys, que no “sea dicho” 😛

  2. siono Says:

    Per a mi que no s’ha pres la pastilleta … en fi, a tot això respon més i més, però no tinc ganes de llegir-ho. (A mi també em sembla soporífer). No aporta res, totes les seves consignes en definitiva són d’altres autors i al final és un lloro de repetició que tan sols afegeix insults i pataletes al que han pensat altres ments més privilegiades que la seva. Es l’Independentista del Copy & Paste ….

    He tornat al seu bloc i he llegit…. bla bla bla ESADE i noi, això si que m’ha fet riure … no és que el cregui o el deixi de creure però … Ja l’imagino entrant al campus de Pedralbes amb tots aquests fums, pobre, serà el “nerd” de la classe. Repeteixo, ja el posarán al seu lloc…

  3. jaumeduran Says:

    Aquest senyor és un èmul del Salvador Sostres, creieu-me. Aquesta dèria per l’inult, aquesta convicció que disposen de la veritat absoluta, aquest punt de fanatisme, prepotència i arrogància. En fi, a mi m’entristeix bastant. Res, siono, endavant amb el teu espai de moderació, bon gust i amabilitat. Ni cas, de debò, ni cas.

  4. L'independentista Says:

    Al meu lloc? Quin és el meu lloc? Ser un xxxxxxx com tots vosaltres? Un xxxxxxxx que s’empassa tot el que li diu l’Estat i que a sobre es deixa atracar a mà armada sense ni tant sols assabentar-se’n? Sou xxxxxxx.

  5. siono Says:

    Això es casa meva i no et tolero que insultis als que hi entren. Si no pots articular quatre paraules sense insultar, aquí no hi tens res a fer.

    Jo vaig parlar de tu així que admeto que jo vaig començar això i si tens alguna cosa a dir, la llegiré però ja et vaig dir que no tracto amb nenes histèriques. Si vols pataletes, marxa al teu bloc. Aquí hauràs de parlar com una persona, del tema que tu vulguis, però en tot moment respectant als demés.

    Tens alguna cosa a dir que ens pugui interessar, o no saps dir res més a part del que ja hem vist?

  6. jaumeduran Says:

    Molt bé. De moment tu ja l’has posat al seu lloc.

  7. siono Says:

    Saps Jaume? quan vaig llegir el seu bloc (entre insult i insult) vaig pensar que era un nano força llest. Al final, és una pena que no hagi estat capaç d’aportar res. I ja saps el que això vol dir: que la seva actitud no és el resultat del seu desenvolupament ideològic si no que el seu discurs és l’eina que necessita per sustentar un típic propòsit adolescent. Però propagar el discurs, no és el seu objectiu i tampoc es veu capaç de convèncer a ningú…

    Si aquest noi s’haguera plantat i aquí i ens haguera dit: “Està bé, sense insultar. Però heu de saber que …” L’hauria llegit amb força interès.

  8. jaumeduran Says:

    Doncs sí. Adolescència, recerca del jo. Sóc independentista, sóc anarco-capitalista, sóc, sóc, sóc… Afirmació del que sóc per contrast amb el que sou: sou uns xxxxxx (m’he quedat amb la morbosa intriga de saber com ens qualificava; a mi el Sostres em va dir “miserable” i “burro”. Tot un honor)
    A reveure

  9. Xevi Says:

    M’he canviat d’adreça el blog.
    El nom anterior era de mal escriure.

    Apa, ja podeu entrar i criticar-me o criticar-me des d’aquí, em valen les dues coses.

  10. Xevi Says:

    Jaume duran, fa uns anys que ja no sóc adolescent, per a la teva informació.

  11. david Says:

    Siono, si veus alguna foto meva amb algun mitja de comunicació, al costat de independentistes encaputxats cremant fotos dels monarques davant l’Ajuntament, que sapigueu que jo no pintava rés amb ells, estava en aquell moment quan va començar tot…. nanos de no més de 18 anys… amb endumentaria de skin heads. “Bon record” es portarien les meves cosines alicantines dels catalans….. i després de tot el rebombori que es porta amb tot aquest tema, en fi, que molt penós.

    Es necesari cremar símbols per refermar la teva propia identitat? Es té que faltar al respecte i a les sensibilitats? Després del gamberrisme, qué tocará?

  12. siono Says:

    Jaja, Hola David! Jo es que no acabo d’entendre perquè no van amb espardenyes i barretines o com a mínim amb roba dissenyada a Catalunya… No buscaré la foto als diaris perquè no em ve de gust veure la teva cara d’emprenyat. 😉

    Per cert, abans quan t’he llegit, m’has fet recordar que tenia dos comentaris de l’independentista emprenyat, per allí penjats. Crec que tenint en compte que ES EL PRIMER COP que es dirigeix a nosaltres sense insultar, els havia d’admetre. Encara que em temo que tan sols ha entrat a fer-se propaganda del seu bloc… (no em voldria fer falses esperances amb ell). En fi, ha estat interessant que m’insultessin en masculí, no m’havia passat mai XD. (L’independentista emp. es pensa que soc un tio).

  13. Eduardomanostijeras Says:

    Saludos a todos.

    Llegué aquí desde el blog del Xevi este, que suelo visitar para “alucinar en colores” con la cantidad de odio que rezuma cada palabra (y cada palabrota).

    He intentado buscar información sobre el creador de este blog (siono, supongo), pues me daba la impresión que era de Cataluña, pero quería cerciorarme.

    Solo quería comentar que por culpa de personajes como este (xevi), se crea una fama PÉSIMA de los catalanes. Sobretodo cuando utilizan tácticas propagandísticas propias de un sectario (como esa de “vamos a clicar muchas veces todos en mi video para que suba en el puesto y así nos conozcan más”).

    Las ideas son las ideas, uno puede creer (y sentir) lo que quiera, pero en ese blog hay una gran cantidad de psicópatas en potencia que asusta. A veces leo cosas que ACOJONAN (perdón por el taco, pero no encuentro mejor término para expresar como se me queda el alma al leer algunas barbaridades). Mare meua quin por…

    No obstante, miradlo por el lado bueno: Estais ganando lectores!!

    😀

    Un saludo.

  14. jaumeduran Says:

    Xevi, no confonguis l’edat biològica amb l’edat mental. No et vull fer enrabiar, però és que en les teves primeres aparicions per aquí t’hi vas lluïr i bastant…
    Sense insultar molt millor, de debò.
    L’edat adulta es distingeix per un tarannà més tolerant amb les opinions alienes, més elegant, més relativitzador… i sincerament, a la majoria d’independentistes aquests trets no us sobren, precisament. Tant de bo tu en siguis l’excepció a partir d’ara.
    Salutacions

  15. Xevi Says:

    Quina colla de xxxxxx que sou. M’agradaria fer l’estudi i comparar el percentatge d’insults d’un menor amb el percentatge d’insults d’un adult. Em sembla que teniu mitificada l’edat adulta.

    I no, no seré pas l’excepció. Però de totes maneres tampoc insulto: defineixo.

  16. siono Says:

    Hola Eduardomanostijeras! Bienvenido y gracias por tu comentario. Sí, es cierto que algunos comportamientos pueden llegar a ponerte los pelos de punta. Sobre todo porque antes los críos andaban tocando las narices a todo el mundo, (exactamente igual que ahora), pero no tenían tanta difusión. Estamos permitiendo que se magnifiquen unos comportamientos ADOLESCENTES que nada tienen que ver con la independencia de Catalunya. La están convirtiendo en su patio de juegos…

    Sobre lo de ganar lectores… me has hecho pensar en el tipo de público que me gustaría tener. Al principio pensaba que eso no importaba, que entrara quien quisiera, pero tal y como pasa con todos los que tenemos un blog, después de la tercera visita ya se nos suben los humos y empezamos con las exigencias 😉 … Ahora quiero gente de derechas, de izquierdas, monárquicos, republicanos, católicos o musulmanes, españolistas, catalanistas y como por naturaleza soy respondona, contra más lejos de mi propia ideología estén, mejor. Lo único es que van a tener que saber plantear sus ideas y hablar de ellas con “animada tranquilidad”.

    Hola Xevi, (Te he vuelto a pasar la tijera, JUAS!)

    Me he dado cuenta Xevi, de que Catalunya te pertenece, es sólo tuya, por lo visto puedes decir de ella lo que te venga en gana sin contar siquiera con las demás opiniones y los sentimientos de los millones de personas que la ocupan. TÚ sabes lo que le conviene a Catalunya. Eres el Rey!!! (Vaya, no se en que lugar te deja eso).

    El resto de catalanes no te merecen ningún respeto y si no tienen tus mismas ideas, pasan a formar parte de tu “lista negra” Me pregunto qué harías si te dieran un fusil… ¿Y para qué dar información? ¿se creen que tienes todo el tiempo del mundo? Tú sabes que tienes razón y punto. Hay un montón de gente que te aplaude y a ti te caen muy bien, así que no pueden estar equivocados. Y si tus familiares y sus amistades y demás gente que te quiere y se acuerda de ti en navidad, han votado a unos o a otros y son fastidiosamente demócratas, esto no tiene porque saberse. Lo omitiremos. Y omitiremos también que pagan impuestos. Se deja de hablar de ello y punto. Tus ideas están por encima de la realidad que se vive en tu propia casa y de los ideales de los de tu propia sangre… Ahora que lo pienso, me he pasado diciéndote que eras el rey… Ostias!, eres Franco!

  17. jaumeduran Says:

    Xevi, home, sigue’s l’excepció. Relaxa el to i no insultis. Sigues un independentista tranquil, home. Trenca el clixé de l’independentisa fanàtic.
    Assegura’t de la diferència entre insultar i definir. En tot cas digues que insultar és qualificar, però no diguis que és definir. (Que vas fer la ESO i el Batxillerat LOGSE?)
    Ai senyor…

  18. Eduardomanostijeras Says:

    Hola de nuevo!

    Caray, que gusto ver más tolerancia. En serio, es que, hasta tengo familia en Cataluña, y tienen algunas “cositas”… Y me da rabia tener una impresión generalizada tan negativa (pero mucho, a mi/vuestro pesar). Me alegra ver que no todo el mundo es así. Y seguramente son cuatro gatos los que dan tan mala fama, pero me remito a este comentario, que tiene mucho significado:

    “Sobre todo porque antes los críos andaban tocando las narices a todo el mundo, (exactamente igual que ahora), pero no tenían tanta difusión.”

    Es un poco como el efecto en un colegio o una guardería. Si entre 30 niños hay dos que dan la “tabarra”, se consigue el mismo efecto que si fueran los 30 niños los que dieran por culo. Quizir, que por culpa de 3 niñatos, salen perjudicados todos.

    Lo cual me recuerda a este comentario, que me ha hecho muchissiiima gracia xDDDDD

    “Que vas fer la ESO i el Batxillerat LOGSE?” jajaja, bueníssimo!

    En fin, resumiendo y reflexionando… Hay que ver el “ruido” que genera esta gente, eclipsando todo lo demás. Luego llega alguien exigiendo su independencia con toda su buena fe y educación, y lo único que recibe es ser apartado “a patadas”. Y ¿porqué? Porque antes llegó un niñato jodiendo la marrana hasta lograr que todo el mundo acabase hasta los huevos.

    Por culpa de estas cosas se crean las manías hacia otros pueblos, u otras ciudades, o comunidades.

    Hasta luego!! 😉

  19. siono Says:

    Hola Eduardomanostijeras, me ha hecho gracia tu frase de “…exigiendo su independencia con toda su buena fe”. Jaja, tiene gracia.

  20. Xevi Says:

    Jaumeduran compra’t un diccionari i deixa de dir imbecilitats. No qualifico, no. Defineixo. No parlo de persones idiotes sinó d’idiotes directament. I és per això que no qualifico: defineixo.

  21. siono Says:

    Xevi, maco, t’he deixat els dos últims comentaris que has fet tal cual, perquè puguis dir l’última paraula, que se que t’agrada ;-). Lamentablement, ja no tenim més temps per tu, ja no ets novetat, aquest tema és mort, ja no interessa a ningú i en fi, tu m’entens… res personal, és que ets una miqueta pesadet i la teva mama t’estima i et dona totes les oportunitats que vols i això és molt bonic i tu ets molt afortunat, però entén que jo no sóc la teva mama i em canso de tenir que editar tot el que dius. No tens nivell per estar aquí. No és el que dius, és que no saps dir-ho. Per això t’acomiado amb una abraçada ben forta. Ets spam al siono. No tornis a venir.


Deixa un comentari

