Mi madre es idiota

 

Mi madre es idiota

No se’m acut millor forma per parlar d’aquest bloc que citar textualment a la Beta. La seva editora.

“Hola,

Mi madre y mi padrastro se casaron hace más de treinta años. Antes de tirarse los trastos a la cabeza tuvieron un hijo y luego, hecho el estropicio, cada uno por su lado. Más tarde llegó mi padre que, puede que bajo los efectos de algún psicotrópico, volvió a embarazar a quien da título a este blog. El resultado: yo. Tampoco duraron mucho juntos, apenas un par de años, antes de que mi padre se topara con una mancha negra en los pulmones, de que las “libélulas volaran al exilio” y de que él las siguiera a regañadientes.

Dos hombres, dos hijos. Un carrerón. A veces el amor tiene forma de piedad y quizás por eso mi madre y mi padrastro volvieron a juntarse durante algunos años más. No sé quién era el piadoso y quién el necesitado de piedad pero el experimento volvió a fracasar. Fui testigo de esa época en primera fila y recuerdo bien los gritos que mi madre profería con su voz aguardentosa contra mi reincidente padrastro. Hicieron bien en volver a separarse. Años más tarde él encontró consuelo en una chica veinte años menor con la que volvió a ser padre. Ella sigue desconsolada, consumiéndose y consumiéndonos en su desconsuelo. Una ruina, vamos.”

Fins aquí, pot semblar un bloc personal qualsevol, explicant desgràcies amb certa gracia però tot d’una la Beta ens deixa anar qui és ella en tota la seva extensió i expansió.

“Todo esto viene a cuenta porque estoy enganchada a “Los Soprano”.

Extret de “Arbol Geneailógico” de Beta (Llegir post complet)

La Beta es perfila, com a supervivent a Madrid, fèrtil, llicenciada en sociologia, culta, bisexual i molt simpàtica (tot paraules textuals d’ella, però puc assegurar que es cert que sembla simpàtica. De la resta, no en tinc ni idea). Diu que el seu aspecte és tan canviant com el seu estat d’ànim i suposo que és d’aquestes dones que es re-inventen i es re-dissenyen a si mateixes a diari per tal de començar, elles les primeres, la paulatina destrucció de l’avorriment, el “pureta-nisme” i lo políticament correcte. Una tasca de destrucció a la que es veuen empeses inevitablement per un excés de personalitat i rebeldia que deu ser força molest per als subjectes freturosos de tota inquietud i mega estandarditzats que l’envolten.

En resum, és un bloc original i divertit a on ella (la Beta) es va auto.retratant amb un puntet excèntric que no es fa gens pesat.

Anuncis
Arxivat a Blocs. 1 Comment »

Una resposta to “Mi madre es idiota”

  1. Mi madre es idiota « Siono Says:

    […] Ver entrada original y comentarios. […]


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: