Ba-k cap.2

Com os vaig dir, m’he dedicat a preguntar als fòrums del Ba-k i a Frenetika Warez sobre el tema de la denúncia que feien aquests segons.

Acabo d’entrar al fòrum de Ba-k per copiar la resposta que m’havia deixat el moderador (era per morir-se de riure), però ja no hi és.

El tipus en qüestió em deia amb un idioma que crec que era espanyol però no ho juraria i un tonet amenaçant que si buscava problemes, els problemes els tindria jo i després em donava tot un llistat de consells per millorar la meva vida del tipus “si vols aprofita l’oportunitat que se’t dona d’entrar al fòrum i fer amics” (el que no se és si m’ha vanejat abans o després d’escriure la invitació). Després, em deia que jo no podia jutjar a ningú i que el que va passar va passar i no recordo quines bestieses més. Ara simplement han esborrat la meva pregunta i la seva resposta.

Bé, el cas és que al fòrum de Frenétika no han dit ni MUUU… (ja ho se, és que no he pogut evitar més la brometa)… però en el seu bloc, donen una informació interessant i es que ningú es va molestar en mirar el whois però que el domini per el que demanava ajuda el Ba-k estava pagat ja per un any.

I quines conclusions trec del meu moment “Tomate” en aquests assumptes dels mons del warez? Doncs que els usuaris no sembla que tinguin més de 13 anys, així que costa de creure que aquests nens siguin capaços de muntar tot aquest circ en pla estafa. Per a mi que s’han inventat la meitat de coses i que no semblen delinqüents organitzats, precisament perquè deixen patent lo babaus que son…

Si al tal Ba-k el detenen per falsificació, què nassos feia al bloc d’ajuda a Borrass parlant com si a ell l’haguessin detingut per pirateria? Jo crec que l´hi hagués agradat més això que no pas que el “trinquesin” per quatre documents mal escanejats … Ah, i no os ho perdeu, que torna a parlar de les seves despeses en el seu bloc… Tornarà a la càrrega per subvencionar-se els nadals?… Aquesta gent es que no es rendeix mai …

Anuncis
Arxivat a Blocs. 5 Comments »

5 Respostes to “Ba-k cap.2”

  1. david Says:

    així que t’ha banejat? jajajaja
    i tu si que mostres interés amb aquest babau….

    el que trec de tota aquesta història es que el tipus es de efectes retardats, primer escriu una resposta i et dona una oportunitat de seguir al foro, i després borra tot i et baneja… i no sembla que tingui la conciència massa tranquil.la…

  2. siono Says:

    Siiiiiii… i és el primer cop que em vanegen (cóm s’escriu? amb “b” o “v”?). Mira que m’ho van advertir, que per molt educada que fos s’ho prendrien com una provocació… però ha estat divertit. Tothom que conec i que sap del tema em parla d’enveges entre uns i altres, així que no és d’estranyar que ni uns ni altres diguessin la veritat.

  3. david Says:

    Hola nena,

    Perque vegis que moltes vegades es “baneja” o es cataloga de trolls a la gent per qualssevol cosa…

    I mira, sobre la teva pregunta, “banejar” es una paraula inventada pels internautas, no existeix ni en català i castellà…

    La paraula ve del anglès “ban” que vol dir prohibir.

    El teu català es força correcte, a veure si m’empapo jo una mica que el méu si és dolent de veritat….

  4. siono Says:

    Ei, David,
    Gràcies per l’aclaraciò!!!

    Tens que veure les respostes al post sobre el bloc Suripanta y Noctívaga, veuràs com vaig aprendre que “sóc” va amb accent. Vaig riure tant que segur que no ho oblidaré mai!!

    XD

  5. Ba-k cap.2 « Siono Says:

    […] Ver entrada original y comentarios.  […]


Deixa un comentari

