I’m HAWT, darling, thank you.

M’ha tocat una mena de rifa. Avui quan he entrat a wordpress, m’he trobat el meu avatar als morros.

hawt-post.jpg

El primer que he pensat: A veure que coll.. he fet jo ara … Però no, és que el meu culebrò sortia a la categoria “Hawt Post”.

El segon que he pensat: Mira què mona queda l’ampolleta…

El tercer: Per què no em podia tocar la Primitiva i no la rifa de la selecció aleatòria d’un programet de WordPress? Per què?! Per quèèèèèè!!!

El cas és que la maquineta ha dit que el meu post és sexy … ¬¬

A la portada hi he trobat també catalogat com a “d’altres sexy post”, la nova entrada en el bloc Jaume Duran Barquet (que os torno a recomanar) i que aquest cop ens parla de la família del Big Papa Blues i de quan la seva neta Rocky Sue es va presentar a la casa amb un texà blanc que tocava el banjo i tenia cara de cacauet…

Així que ja veieu, el Jaume Duran, els nois de l’ull de poll i la siono, fem coses sexys i ens tenen en portada (com a minim fins que la maquineta faci un reload i ens canviï per uns altres … però tan se val).

Aquest matí em estat cool.

Nota:

In the late 1940’s and early 1950’s “hawt” was an acronym for “having a wonderful time.” It was eventually stolen by scenester fucks to mean,”sexy” or “attractive” because of the downfall of american youth.

How are you doing today?
I’m HAWT, darling, thank you.

Anuncis

10 Respostes to “I’m HAWT, darling, thank you.”

  1. jaumeduran Says:

    Aaaaara ho entenc tot… doncs felicitats

  2. siono Says:

    Felicitats a tu que també estaves. A més a tu et vaig trobar per el Dashboard. Aquestes coses funcionen per proporcionar visites.

    De veritat pensaves que hi havia algú llegint el que escrivíem?
    Nooooo, no m’ho puc creure… :p.

  3. david Says:

    Hola,

    No es pot fer click a l’imatge per poder veure … al menys podies haver possat el link. M’alegro per a tu, per aquest temps de petita “gloria” de la teva web.. per cert, espero que t’arribi alguna visita desde la meva també, et tinc enllaçada… ara pots entrar al foro, i desde allà entrar al teu blog. 😛

    Una abraçada
    David

  4. jaumeduran Says:

    Doncs no, francament no crec que em llegeixin més de quatre. Però tant se val. Pocs però bons.

  5. siono Says:

    David, Gràcies per l’enllaç. Espero que no entrin tots els teus usuaris de cop o em bloquejaran el bloc! A més no calía fer un link a la foto perquè ja saps tu que aquestes coses van cambiant.

    Jaume, els blocs recomanats de moltes pàgines els trien programes de forma aleatòria. Tenen l’objectiu d’aconseguir unes portades dinàmiques i així, cada cop que hi entrem, trobem coses noves i dona la impressió que son pàgines amb força visitants i etc. Em referia a que no hi ha ningú de wordpress llegint els nostres post i decidint qui surt a la portada i qui no. De tota manera, tens raó perquè els teus lectors son molt bons (jaja, jo ho sóc!) i a més saps mantenir l’interès i fas que tornin a visitar-te. Encara que penso que no escrius amb l’objectiu de ésser llegit si no per pura afició per escriure ¿si o no?. 😉

  6. jaumeduran Says:

    Doncs mira, siono, el primer que em plantejo és aconseguir un grau de qualitat. Per a mi, qualitat en l’escriptura implica claretat, un ús original de les<expressions lingüístiques, i la possibilitat que el lector tingui la sensació que li has dit alguna cosa sense haber-ho dit explícitament. No sempre s’aconsegueix, però si s’arriba a aconseguir quasi segur que qui llegeix s’ho passarà bé. Ho comparo amb jugar a tennis: primer jugar bé. I si jugant bé guanyes molt millor. Semblarà pedant, però estic convençut que oferir qualitat implicarà sempre tenir un índex baix de seguiment, però no per això s’ha d’abaixar el llistó. Si busquéssim molts lectors, ofeririem blocs plens de sexe, polèmiques viscerals i estripades, però la gràcia és una altra, sí o no?

  7. jaumeduran Says:

    I sí, responent a la pregunta, escric per pura afició.

  8. qgil Says:

    Bones! Un altre que us ha conegut gràcies a htttp://ca.wordpress.com . També vaig tenir aquesta efímera HAWT alegria fa poc. Així que és un simple bot? Vaja, i jo pensant que havia estat escollit pel jurat permanent dels Jocs Florals… 😉

  9. siono Says:

    Hola Qgil, segur que tu encapçales les llistes mes selectes d’usuaris… no en tinc cap dubte! 😉

    Per cert, he visitat el teu bloc. L’Ubuntú també corre per casa meva i recordo que el primer cop que el vaig veure, era el Warty Warthog o el següent, no ho recordo i ens va arribar per correu (10 copies) i, es clar, al·lucinàvem. L’Ubuntu Ultimate m’ha encantat. No se res de les especificacions concretes de la versió, però el vaig estar provant i la gràfica era una passada. Em van desinstalar el Vista del portàtil i me’l van canviar per l’Ultimate. Imagina la diferència de pes…

    Moltes Gràcies per el teu comentari. Benvingut.

  10. I’m HAWT, darling, thank you. « Siono Says:

    […] Ver entrada original y comentarios.  […]


Deixa un comentari

