Denken Über

denken-uber.jpg

A uberbin.net trobareu el bloc Denken Über (Thinking about… o pensant sobre…)

Os el recomano entre d’altres com a eina per conèixer les noticies sobre Internet, hardware, software, disseny i fins i tot per estar al dia dels rumors i noticies de la web, entre d’altres coses.

Ja sabem que la tecnologia creix ràpidament bla bla bla… el problema amb el que em trobo jo mateixa, és que és un mon tan dinàmic, que costa mantenir-se al dia de tot el que hi succeeix. Marxes d’acampada un cap de setmana i quan tornes, han detingut al teu “proveïdor” habitual de software i el Bill ha aconseguit camerlar-se als de Sun Microsystems i si et pensaves que estaves al dia perquè per fi sabies de que et parlaven els que criticaven el Windows Home Server Beta 2, agafa’t que venen curves i es que no has desembolcallat encara el sac de dormir, que ja està aquí Windows Server 2008 Beta 3.

En Mariano Amartino, un consultor argentí, és el feliç pare de la criatura. Ell sí aconsegueix mantenir-se al dia de gaire be tot el que passa (no l’hi deu agradar anar d’acampada…) i per si fos poc, ho comparteix a diari amb la resta.

Denken Über no és un bloc amb gaire debat (excepte quan es menciona el nom de Vista que deu ser sinònim d’urticària perquè tothom es pica, o per temes semblants) Es possible que veieu pocs comentaris però crec sincerament que si aquest weblog no té un comptador de visites és perquè no  existeix un template a on l’hi càpiga.

Anuncis
Arxivat a Blocs. 4 Comments »

4 Respostes to “Denken Über”

  1. Week-Log.241 | Denken Über Says:

    […] que el Cerdo Araña ya existía – Buanzo otro que cuando habla de Fibertel lo hace con ganas 🙂 – Siono analiza este blog.. pero como lo hace en catalán no se sí es bueno o malo lo que dice … […]

  2. siono Says:

    Te pasaré la traducción en cuanto tenga un momento.

    Aparecer en tus listados semanales me hace ilusión porque los sigo… claro que teniendo en cuenta que me citas por haber hablado de ti y sin haber entendido nada de lo que digo… pues no se si alegrarme …

    En cualquier caso, GRACIAS! 😉

  3. jmmata Says:

    La traducción del post de “siono”, tal cual:

    En uberbin.net encontrareis el blog Denken Über (Thinking about… o pensando sobre…)

    Os lo recomiendo entre otras cosas como una herramienta para conocer las noticias sobre Internet, hardaware, diseño y hasta para estar al día de los rumores y noticias de la Web, entre otras cosas.

    Ya sabemos que la tecnología crece rápidamente bla bla bla… el problema con el que me encuentro yo misma, es que es un mundo tan dinámico, que cuesta mantenerse al día de todo lo que sucede. Te vas de acampada un fin de semana y cuando vuelves, han detenido a tu “proveedor” habitual se software y el Bill ha conseguido camelar a los de Sun Microsytems y si te pensabas que estabas al día porqué por fin sabías de que te hablaban los que criticaban el Windows Home Server Beta 2, agárrate que vienen curvas y es que no has desempaquetado todavía el saco de dormir, que ya está aquí Windows Server 2008 Beta 3.

    Mariano Amartino, un consultor argentino, es el feliz padre de la criatura. El sí consigue mantenerse al día de prácticamente todo lo que pasa (no le debe gustar ir de acampada…) y por si fuera poco, lo comparte a diario con los demás.

    Denken Über no es un blog con demasiado debate (excepto cuando se menciona el nombre de Vista que debe ser un sinónimo de urticaria porqué todo el mundo se pica, o por temas similares) Es posible que veáis pocos comentarios pero creo sinceramente que si este weblog no tiene un contador de visitas es porqué no existe un template donde le quepa.

  4. Denken Über « Siono Says:

    […] Ver entrada original y comentarios  […]


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: