Jaume Duran Barquet

jaume-duran.jpg

L’autor o autora (no estic segura, però poc importa) d’aquest bloc ofereix posts d’opinió escrivint sobre The Rutles, Keit Jarret, ETA o el darrer llibre d’Umberto Eco. Sense caure en excentricitats barates, pretencions, polèmiques ni imposicions, escriu les seves idees de forma ordenada i amena, donant l’opinió i a l’hora la informació o l’argument sobre la que es sustenta.

Hi ha dies (pocs per al meu gust) en els que ofereix articles com “Los de Arriba” o “No era de esa Calaña”. No son una lectura d’aquelles intenses, les seves son de digestió rápida. Es manté apartat de qualsevol tipus de pedanteria i t’allarga el temps com els aperitius de diumenge amb els bons amics, en els que jures que et quedaràs fins a l’hora de dinar i ni un minut més però acabes arribant a casa a punt per fer el sopar.

M’ha donat la sensació d’estar en un lloc agradable i molt còmode i espero que segueixi així per molt temps.

Anuncis
Arxivat a Blocs. 3 Comments »

3 Respostes to “Jaume Duran Barquet”

  1. jaumeduran Says:

    Doncs estic molt content que aquestes siguin les sensacions que et transmeten el meu blog. És justament el que pretenia. Estaré content si qui em ve a visitar ve purament per gust i perquè s’hi troba bé. Jo procuraré mantenir uns estàndards de qualitat que facin que els que veniu no us en canseu. Cèrtament, jo també m’ho passo molt millor amb les històries que amb els articles, però com que són més difícils d’escriure no les prodigo tant. La setmana que ve penjaré algun text més creatiu que espero que sigui del gust dels qui em veniu a veure.
    T’agraeixo el detall de promocionar-me des del teu espai i espero poder-te tornar el detall jo ben aviat. Una abraçada.

  2. siono Says:

    És difícil trobar temps per escriure i publicar. Crec que si revises gaire els articles, publicaràs menys i seria una pena.

    El Sir Alsen Bert, publica el primer que l’hi passa per el cap (no puc tornar a dir que son “putos borradores” perquè no ho diu però s’emprenya, saps?) i ja veus que a ell l’hi va prou bé.

    No t’ho pensis gaire. Tothom te dies més inspirats que d’altres…

  3. Alegria De La Huerta Says:

    Aquesta cap de setmana m’he posat al dia dels texts del Jaume, i la veritat és que m’agraden molt. És un lloc on et sents bé…


Deixa un comentari

