Alegría de la Huerta.

alegria-de-la-huerta.jpg

Avui he estat a un bloc que m’ha fascinat.

Es el bloc d’una dona “Alegría de la Huerta”. La declaro oficialment Geni de la Síntesi. No sabeu el que pot fer aquesta valenciana amb tres renglons … pures imatges.

Aquí, Copy/Paste de la proba irrefutable.

“De repente mi vida se vio repleta de post-its, con los que me obsequiaba él y con los que los demás me avisaban que él había querido entrar en contacto conmigo.

Me fascinaba verle como cuidadosamente intentaba hacer en los post-it aquellos dibujos sin que yo le viese. Lo hacía con ese amor que cada día me brindaba en cada uno de sus actos.

Hasta que un día se acabó. Encontré debajo de mi almohada un post-it que decía: Es de gitanos dejar las bolsas colgadas en la pared. Nunca más estuvo junto a mi.”

 

Anuncis
Arxivat a Blocs. 7 Comments »

7 Respostes to “Alegría de la Huerta.”

  1. Sir Alsen Bert Says:

    Buena decisión. He aquí el enlace más alegre de la red.
    Pues nada, voy a tener que añadir a favoritos el traductor. Alegría, tú que sabes, ¿Conoces alguno potable?
    Gracias

  2. Alegria De La Huerta Says:

    Ei, siono, moltes gràcies per enllaçar-me i a sobre dedicar-me tot un post, m’has fet posar vermella i tot 😉
    Puntualitzacions, no sóc dona, encara em sento una noia, suposo que em resisteixo a fer-me gran, de fet encara no sé el que vull ser quan ho sigui. Segona puntualització, sóc catalana, de Barcelona, però per temes professionals fa més de dos anys que visc a València.
    Geni de la Síntesi. Jo crec que no, de fet abans m’enrotllava moltíssim, però dec estar en una època en la que no trobo la manera de seure i concentrar-me i em moc a batzegades. Generalment quan em surten coses més interessants és quan passo per moments difícils. No m’agrada ser gaire transparent en els meus texts, tot i que ho sembli, però tot el que hi veus o t’imagines està farcit de la meva realitat, del que visc dia a dia. Tinc una etiqueta que és pure_fiction, no sé escriure ficció però intento forçar-me per aprendre’n i no m’ensurto perquè sempre s’escola algun bri de realitat. Mai havia fet poesia, però l’AlegriaDeLaHuerta és un lloc on puc experimentar, una mena de banc de proves. T’he contestat als missatges que has deixat a la meva horta, passa-t’hi! A més a més també t’he enllaçat. Benvinguda a aquests mons!

    Mi querido esquizofrénico, tengo algún traductor en mente… miro unos cuantos y ya te dejo algún enlace en el puta&nocturna :p

  3. Sir Alsen Bert Says:

    Puta y nocturna. Jeje, qué traducción más sui géneris.
    Venga, espero eso.

  4. jaumeduran Says:

    Escrius bé. Fluïdament.<L’interès no decau. Tens l’eina. Si trobes bons continguts seràs de les bones bones. Salutacions

  5. siono Says:

    Alegria, ara mateix passo a veure els comentaris. Moltes gràcies a tu per el teu bloc. De fet no et cal que et digui que hi ha infinitat d’obres mestres molt carregades del factor autobiogràfic. Cap autor escapa del seu propi context social, històric, personal, sentimental…bla bla bla. Ho saps!! Per a què intentar escapar d’una tendència tan especialment intimista?

  6. siono Says:

    Al senyor Jaume, l’hi agraeixo molt el seu comentari. Espero tornar a trobar-lo per la web.

  7. Alegría de la Huerta « Siono Says:

    […] Ver entrada original y comentarios  […]


Deixa un comentari

