Qué carai feu?

El Ferran i jo hem coincidit davant l’ordinador i hem convertit els comments del post de L’Arqueòleg Glamurós en el nostre petit xat per uns moments. Ja m’havia passat abans amb el Miquel Serrabassa i és divertit. No he pogut evitar tafanejar-li el bloc al Ferran. Aquest post en concret m’ha fet molta molta gràcia, però potser ja en parlarem un altre dia del Max Aue.

El cas és que mentre llegia el seu bloc, he vist un comentari d’un tal Sinblancaporelmundo, que hi havia deixat un enllaç en pla barroer. Aquesta no és forma d’enllaçar el bloc d’un mateix, això es fer spam del cutre.

post-02.jpg

En aquell moment m’ha sonat haver-lo vist també al bloc del GlamBoy69. Hi he fet clic.

Ni el post, ni el bloc, ni el seu editor, em mereixen cap mena de comentari però sorpresa, sorpresa… Qui pica l’ham d’aquest pseudo spammer i l’hi deixa comentaris? El mismissim Jon Kepa!! Ja ja, no m’ho podia creure! L’hi he hagut de fer clic al nom per assegurar-me de que no era un Clon. I no, no, era ell.

 

jon-kepa.jpg

Com és possible? Si algun dia se m’afluixés una rosca i pretengués catapultar el Sionó a la fama guanyant comentaris a cop de polèmica o millor dit, d’insult, ja se a qui haig d’anar a picar… precisament a aquells que jo haguera dit que MAI no es deixarien engalipar per una tàctica tan pobre.

Al Jon Kepa i als altres, que també os he vist.

¿Em podeu dir què nassos hi feu al bloc d’aquest tal “sinblancaporelmundo”?

 

Que algú m’ho expliqui, si us plau. L’intriga em mata.

A l’Arqueòleg Glamourós.: No teniem certs dubtes sobre el que era un “gay acomplexat”? Doncs et passes per la secció “Sobre mi o Mi diario Intermitente” d’aquest senyor, que hi tens una descripció al detall…

14 Respostes to “Qué carai feu?”

  1. jonkepa Says:

    Em va semblar de tal baixesa la manera que va intentar guanyar-se afluència l’individu ja que va vindre al meu blog i va soltar una frase que no venia al cas en un lloc en el qual tampoc tenia raó de ser aquesta frase.

    Per això vaig anar al seu blog i li vaig contestar, i ho vaig fer en valencià, català per a ell, perquè sembla que li molestava.

    Ja sabia que era, no precisament molt demòcrata, ho va demostrar després d’eleccions.

    Sempre he respectat opinions contràries a la meva, sempre que es feren des del respecte i amb educació; hi ha diverses en la meua blog.

    A la meua tots això que parlen dels naZionalismos i no dels naCionalismes, la veritat, no m’agraden gens.

  2. siono Says:

    Ha fet el mateix a un grapat de blocs. Es el sistema que faria servir un troll però aquest personatge s’endú la feina a casa.

    Pot ser d’aquí a uns anys s’ho repensa i acaba sent demòcrata… igual que l’hi passat amb el catalanisme… ara si, ara ja no… i l’home es pensa que mentres, va descobrint les Amèriques…

    I de fet, el millor al·licient de tenir un bloc, diguin el que diguin, és el debat i la discussió, l’intercanvi d’idees… entre dos que estan d’acord, aquest plaer no existeix…

    Per cert, Jon Kepa. Et dono una molt cordial benvinguda al Sionó. Es clar que fa unes hores hauria cregut que era un honor tenir-te per aquí i ara el que penso és que no l’hi fas fastigs a ningú, que contestes a qualsevol, vaja… m’has deixat sense mèrit del que poder presumir… (ho dic de broma) (o espera, potser no) … 😉

    El que queda clar veient el teu blogroll és que estàs massa acostumat a tractar amb persones i no amb els animalons propis i típics de la xarxa… Encara em sorprén que tot un mariner com tu hagi picat l’ham… 😀

  3. jonkepa Says:

    No es tracta solament de picar l’ham, és que no suporte a aquestos que se les donen de demòcrates i actuen com autèntics feixistes, no m’agraden.

    A més m’encanta que creen que pique, no saben el que em diverteixen les seues reaccions, són ells qui piquen i sinó fixa’t en les respostes tan prudents que m’ha dedicat.

    Una salutació, ja saps on trobar-me.

  4. Arqueòleg Glamurós Says:

    Aquest tipus es el típic gai de dretes madrileny! Son horribes i darrerament estan sortin com bolets i intentant rebentar els fórums i els blogs GLTB de tota la vida, intentant convencer a la gent que el PP, la COPE, Jimenez Losantos i el Foro de la Familia en realitat son molt favorables als drets del nostre col·lectiu.
    Estan com un llum!Jo vaig fer un post titolat “Blogs gais de dretes: si existèixen” i vaig tindre més de 60 comentaris, si et ve de gust llegeix-lo i fliparàs !!

    Post: Blogs gais de dretes: Si existèixen.

  5. Ferran Says:

    El comentari que posava l’individu era una pura provocació. D’acord que per intercanviar idees han de ser diferents, si no … quin sentit te?
    Però una cosa és intercanviar idees i un altra molt diferent provocar. Per això em vaig estimar més no contestar-li. O, millor dit, contestar-li en el meu bloc, sense anar ni a mirar el seu. M’hagués posat de mala lluna i no en tenia ganes.

  6. siono Says:

    @ Jon Kepa: Bon Dia. I és clar que és prudent!. A mi m’encanta la gent com tú que no sap ni qui és 😀 … El Jon Kepa ve a ser com el Marc Vidal del ca.Wordpress. Jo dic que el tio aquest és un impresentable, no que sigui tonto. Sap molt bé a on posa l’enllaç. Bé, diguem que no has picat l’ham… segueixo sense entendre per què l’hi dones peixet. Però no et vull fer perdre més temps en explicacions. (Tanta referència marina deu ser per influència de la foto de l’Ortiguera, oi?).

  7. siono Says:

    @ GlamBoy69:
    A què ve això? No ofenguis Arqueòleg!!. Creus que no l’havia llegit abans de fer el post sobre tu??!! 😀

    Si el vaig llegir. De fet no vaig flipar tant com cabia esperar. El que vull dir és que la xarxa em te acostumada a aquestes simbiosis impossibles. Hippies-capitalistes, Gays pro Losantos, Editors Egòlatres-Acomplexats… 😉

  8. siono Says:

    @ Ferran.
    Segons el meu parer, ets el que ha actuat de forma més semblant a com jo ho haguera fet.
    “Que vols visites? Doncs me las donaràs a mi”.
    Per això, (no se si os hi heu fixat), el que passi per el meu post i vulgui arribar al bloc del sensepasta, haurà de passar primer per el Max Aue. 😀

  9. jonkepa Says:

    A mi m’agrada molt discutir, intercanviar opinions, però de la manera en com ho diu el Ferrán.

    Però quan algú té algun tipus d’obsessió, com sembla tenir-la aquest amb els catalans, arriba un moment que em cansa i ho deixe estar ja que no trac res en clar.

    Aquest tipus ha de creure que sóc català perquè escric en aquesta llengua que, la veritat, no és la meua llengua mare encara que si ho era dels meus pares, simplement faig un esforç per a estar millor integrat en el que s’ha donat a dir la Catosfera. Així que si tinc faltes d’ortografia no m’ho tingueu en compte, mai he estudiat català, ni en català.

    I deia que ha de pensar que sóc català perquè sempre està amb històries de catalans que jo, moltes d’elles, ni sé de què van ni m’interessen.

    Així és la vida. Almenys m’ha permès conèixer-vos i alguna cosa he guanyat en aquest rotllo patatero, encara que al Ferrán i a l’Arqueòleg ja els tenia tractats.

    Una salutació i encantat de conèixer-vos.

  10. Arqueòleg Glamurós Says:

    Hajaaj
    Així que ja l’havies llegit eh!
    Pel que veig t’has donat una repassada al meu blog sencer no?Ben fet!!

    Vinga! Ens llegim!!

  11. siono Says:

    @ Arqueòleg:
    El teu encara és petit… vull dir que son tres mesos d’arxius al WordPress.
    Però no és extrany que em llegeixi un bloc sencer. De fet ho faig sovint.

  12. siono Says:

    Bé Jonkepa, m’ha encantat tenir-te comentant per el Siono. De fet si, ha estat tot un honor i en presumiré força!!

    Espero encertar algún altre dia amb un tema que et mereixi més l’atenció que no pas aquest.

    Salut i Blocs!

  13. Eduard Says:

    Per cert Siono.

    Com ja sabràs en el meu bloc, http://www.edp.cat tinc en marxa una iniciativa de crossblogging que he anomenat “blocaire convidat” en la que cada cap de setmana, de divendres a diumenge un company de la blogocfera hi participa amb un article.

    Hi voldries participar tú també?, no hi ha cap mena de temàtica establerta, ni durada ni res que us pugui encotillar, la col·laboració que cerco és en la mateixa “linea editorial” (que bé que queda això, ja, ja ) que feu el vostre bloc, ja que és la raò per la que us llegeixo.

    Ja em diràs alguna cosa,

    Salut i € i bones festes

  14. siono Says:

    Ei, espera, espera…. Ja tinc una “linea editorial”?
    Que fort!!!. No ho sabia…
    I quina és? I des de quan? I què haig de fer? I com es fa servir?

    😀


Deixa un comentari